הדרכות בפייסבוק ובאינסטגרם

הדרכות בפייסבוק ובאינסטגרם
יש לך שירות חדש ? רוצה להרחיב את הפעילות העסקית הקיימת לשווקים חדשים?  לחברה שלך יש פוטנציאל לצמוח אך הוא לא בא לידי ביטוי?.

בעבר, כשבעל עסק לא הופיע בספר הטלפונים הגדול, אמרו עליו שהוא “לא קיים”. השנים חלפו והנוכחות הדיגיטלית היא מה שחשוב היום ולא ההופעה באינדקס של מספרי טלפון פיזי. לכן, אם אתם מנהלים עמוד עסקי ומרגישים שאתם זקוקים להכוונה, ייעוץ וליטוש ובמיוחד
אם אין לכם עדיין עמוד עסקי בפייסבוק או באינסטגרם, או שהקמתם אחד והוא בכלל לא פעיל, דברו איתנו או השאירו פרטים בצור קשר ונחזור אליכם.

מהן הדרכות אישיות בפייסבוק ובאינסטגרם?

הדרכות אישיות בפייסבוק ובאינסטגרם נעשות במתכונת מצומצמת, בדרך כלל למטרת תפעול העמוד העסקי ובמרבית המקרים הרבה יותר גמישות ומתחשבות בלוחות הזמנים של בעלי העסקים. הן מיועדות לבעלי עסקים שמעוניינים להבין כיצד לשווק את עצמם ביעילות דרך הפלטפורמות האלו.

היתרונות של הדרכות אישיות בפייסבוק ובאינסטגרם

הדרכות אישיות בפייסבוק ובאינסטגרם מגלות הרבה יותר גמישות. יש מי שמאותגר מבחינה טכנולוגית ויש למשל מי שמתקשה בהבנה של ההיבט השיווקי של הפלטפורמה. כך שההדרכות שאני מעבירה בפייסבוק מותאמות לתחום בו הוא מתקשה ליכולות הלקוח ולדגשים שהוא מעוניין לעבור עליהם.

עוד יתרון של הדרכות אישיות בפייסבוק ובאינסטגרם – ב”נקודת מפנה” אנחנו גמישים לגבי הלוקיישן בו הן נערכות. אני יכולה להגיע למקום העסק, למקום שנוח לכם או אפילו בזום וזאת בניגוד למכללות הממוקמות לעיתים בערים המרוחקות מכם.

לכן, אם אתם מנהלים עמוד עסקי ומרגישים שאתם זקוקים להכוונה, ייעוץ וליטוש ובמיוחד אם אין לכם עדיין עמוד עסקי בפייסבוק או באינסטגרם או שהקמתם אחד והוא בכלל לא פעיל, דברו איתנו או השאירו פרטים בצור קשר ונחזור אליכם.

 

יצירת קשר

המלצות

אורה יקרה. לימדת אותי המון. מיישמת… תודה

פרידה רז קיטרינג וסדנאות בישול