כתיבת תוכן

כתיבת תוכן
"התוכן הוא המלך" בעדן הדיגיטלי. המסר הנכון יגרום ללקוחות הפוטנציאליים לבצע את הפעולה אותה ביקשנו לעשות.

פוסטים

לפוסטים עם תמונה/סרטון ברשתות החברתיות השונות יש כוח שאי אפשר להתעלם ממנו.
כדאי לזכור כי ניהול עמוד עסקי פעיל ואיכותי ברשתות החברתיות, היום הוא הכרחי לטובת השלמת המיתוג והמיצוב של העסק בשוק התחרותי.

ניוזלטרים

אחת המטרות של הניוזלטר היא להישאר בתודעה של לקוחותינו כל הזמן. באמצעות הניוזלטר אתם מעדכנים את הלקוחות שלכם במידע שוטף, בפרסומים ובמבצעים שונים עבור מועדון הלקוחות שלכם או נרשמי הדיוור וכמובן מעבירים מסרים או טיפים שתרצו לשתף בהם את לקוחותיכם.

ניהול מועדון לקוחות

לחברות הגדולות יש מועדון לקוחות בו הם מעדכנים מידי יום או שבוע אילו מבצעים יש כעת. גם בעל עסק קטן או בינוני יכול ואף מומלץ שינהל מועדון לקוחות או רשימת תפוצה. כל שנדרש הוא להירשם למערכת דיוור מסוג כלשהוא ולרכז את לקוחות החברה במערכת הזו ולייצר עמם קשרים ארוכי טווח באמצעות דיוור מידע, טיפים ופרסומי המבצעים שלכם.

אתרי אינטרנט ודפי נחיתה

בעלי העסק, הארגון או החברה הם אלה שמכירים את המותג בצורה הטובה ביותר. יחד עם זאת, לא תמיד אותם בעלי עסקים מסוגלים לכתוב על העסק של עצמם. לעיתים בשל חוסר בזמן ולעיתים בשל יכולתם לעשות רק את מה שהם אוהבים.

כדי לגשת למלאכת הכתיבה, נראיין בתחילה את בעל העסק והמומחים (במידה ויש), נכיר אתכם לעומק, נלמד מהן החוזקות שלכם ומיהו הקהל אליו תרצו לפנות ורק אז יהיה אפשר לכתוב.

פריטי דפוס

למרות שהעולם כולו הופך דיגיטלי, הדפוס הוא תחום שלעולם לא יעלם מחינו. את זה אפשר לגלות בעת השתתפות בתערוכות. כל חברה שמכבדת את עצמה מפיקה קטלוג מודפס לצד הקטלוג הדיגיטלי, מחלקת ברושורים בתערוכות ובכנסים ומשתמשת ברולאפים ליצירת נראות ובולטות בין המון הביתנים.
השפה העיצובית האחידה, התוכן והמסרים השיווקיים שיופיעו על גבי פריטי הדפוס, חשובים לאין ערוך, כי הרי הם אלה שנשארים אצל הלקוחות שלכם.

יצירת קשר

המלצות

אורה יקרה. לימדת אותי המון. מיישמת… תודה

פרידה רז קיטרינג וסדנאות בישול