ניהול בפייסבוק ובאינסטגרם

ניהול בפייסבוק ובאינסטגרם
יש לך שירות חדש ? רוצה להרחיב את הפעילות העסקית הקיימת לשווקים חדשים?  לחברה שלך יש פוטנציאל לצמוח אך הוא לא בא לידי ביטוי?.

שיווק דיגיטלי הוא ההזדמנות של עסקים קטנים ובינוניים לבלוט כמו חברות גדולות ועם תקציבים שפויים. בעידן של הרשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם , לינקדאין, יוטיוב וכד’) כל עסק קטן יכול להראות גדול ולהצטייר כמוביל בתעשיה שלו בעזרת פעילות מתאימה וקמפיינים ממוקדים

מה זה אומר ניהול דף עסקי בפייסבוק ובאינסטגרם?

בעלי עסקים רבים, קטנים וגדולים, משווקים את עצמם דרך ערוצי השיווק הדיגיטליים ובפרט רשתות חברתיות חזקות כגון אינסטגרם ופייסבוק. בשתי הפלטפורמות (ששייכות בעצם לאותה חברה – פייסבוק), קיימות מערכות נפרדות עבור פרסום מסחרי, הידועות בשם דף עסקי או עמוד עסקי, הנפרד מהפרופיל הפרטי של בעל העסק, שם הוא בעיקר משתף אודות חייו האישיים.

בעוד שהנושא של ניהול דף עסקי בפייסבוק ובאינסטגרם הפך לכמעט חובה בקרב עסקים ששואפים לקדם את עצמם, בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם נתקלים במכשולים שונים ולא מצליחים לנהל בעצמם את הדפים העסקיים באפקטיביות. לפעמים זו בעיה של זמן – הם עסוקים בניהול העסק שלהם ולא מותירים די זמן לשיווק עצמי. לפעמים מדובר בקשיים בתפעול הטכני של העמודים ולפעמים חוסר ידע בשיווק או מחסומים יצירתיים.

הפתרון הוא שיווק דיגיטלי מקצועי

אם אתם מתקשים בנושא של ניהול דף עסקי בפייסבוק ובאינסטגרם, חשוב שלא תהססו ותיעזרו בשירות ניהול דף עסקי בפייסבוק ובאינסטגרם שאנו מציעים. שירות מהסוג הזה יכול להסיר מכם לא מעט לחץ ובנוסף, לגרום לעמודים שלכם להיראות אסתטיים ומקצועיים ולשדר אמינות ומקצועיות בתחום העשייה שלכם.

דברו איתנו או השאירו פרטים בצור קשר.

 
 

יצירת קשר

המלצות

אורה יקרה. לימדת אותי המון. מיישמת… תודה

פרידה רז קיטרינג וסדנאות בישול