שיווק דיגיטלי
ניהול רשתות חברתיות – Facebook & Instegram
רוב הלקוחות של כל עסק נמצאים ברשתות החברתיות. ערוצי שיווק אלו מאפשרים לנו לבלוט, להציג את הייחודיות שלנו כעסק וכחברה ולהגיע לקהלי יעד מדויקים במהירות וללא המתנה כפי שהיה בעבר.
ניהול של רשתות חברתיות לדוגמה : פייסבוק ואינסטגרם , מאפשר לבעלי עסקים לתקשר עם קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלהם באופן ויזואלי, מושך את העין בצורה ממוקדת וכמעט מידית.
עם התפתחות ערוצי שיווק אלו אני מקפידה להתעדכן ולהתאים את הקמפיינים בהתאם.
דפי נחיתה
דף נחיתה הוא דף אינטרנט שמטרתו לייצר פניות מלקוחות חדשים על בסיס קבוע.
הרעיון שעומד מאחורי דפי הנחיתה הוא למשוך את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי באמצעות מספר פרטים מסקרנים, להשארת פרטים בטופס ליצירת קשר או לביצוע פעולה כלשהי בדף הנחיתה (כמו רכישה או הצטרפות לרשימת תפוצה).
לקוחות חדשים יכולים להיחשף לדף הנחיתה דרך מודעות בפייסבוק או דרך הפרסום בגוגל .
Google Adwords
Google Adwords – פלטפורמה פרסומית של Google והוא אחד מערוצי הפרסום המהירים בעולם הדיגיטלי.
באמצעות המודעות/באנרים ניתן להגיע לקהל שחיפש את המוצר שלכם או מוצר הדומה לשלכם, ובכך לייצר לידים חמים מהרגע הראשון.
יצירת קשר
המלצות
אורה יקרה. לימדת אותי המון. מיישמת… תודה