התשובה טמונה בסוג העסק שלכם ובסוג המוצר / שירות שאתם מפרסמים ומתבססת על מחקר קהלים מדויק, על המסר הנכון לקהל המטרה ועל אופטימיזציה מתמדת. זה אינו מדע מדויק.
באופן כללי, אם העסק שלכם פונה לקהל בוגר בעל תחומי עניין של נדל”ן, בריאות וכדומה תעדיפו לשים דגש על פרסום בפייסבוק,
אם השירות או המוצר שלכם פונה לקהל בגילאי 13-35 ורוב הפעילות מבוססת על ויזואליות יותר מאשר על טקסט, יתכן ותעדיפו לשים דגש על פרסום באינסטגרם,
אני ממליצה להתחיל ולפרסם בשתי הפלטפורמות במקביל, לנתח תוצאות ומשם להמשיך ולבחור את הפלטפורמה המועדפת.