” הקמפיין לא עובד לי , כל הזמן רק רוצים יותר כסף ….
“עשיתי קמפיין וקיבלתי לייקים מאנשים שבחיים לא יהיו הלקוחות שלי”
” שמתי כסף ולא קיבלתי אף ליד”
יכול להיות שעשיתם קמפיין והרגשתם ככה, או שאולי זה מה שאתם שומעים מקולגות וחברים שלכם שהם גם בעלי עסקים.
אז למה בעצם הקמפיינים לא עובדים לכם?
מה הטעויות שאתם עושים בפייסבוק שעולות לכם הרבה כסף במקום להכניס לכם כסף?
אז בואו נעבור בקצרה על כמה טעויות:
- בחירת קהל שאינו רלוונטי לקמפיין הספציפי שלכם.
- קהל יעד גדול מידי או קטן מידי.
- מכירה לקהל לא בשל – קהל שבעצם לא מכיר אתכם
- השקעתם סכום נמוך מדי בקמפיין
- התייאשתם מהר מדי .
- התוכן שכתבתם אינו פונה לקהל ספציפי.
- בחירת תמונה לא מתאימה ושאינה מושכת תשומת לב
- קפיצה מהירה מדי למכירה
והרשימה עוד ארוכה.
אחת הטעויות הגדולות היא לחשוב שהפרסום בפייסבוק זה משהו שלא צריך לחשוב עליו יותר מידי, לא צריך לתכנן אותו והוא בסופו של דבר מסתכם בכמה לחיצות על המקלדת.
אז זהו שלא.
חשוב לתכנן את הקמפיין ולהגדיר מה מטרתו. האם זו חשיפה? לידים? מכירות?
לכן חשוב להגדיר בתחילה מה המטרה של הקמפיין, למצוא את הבעיה של הלקוח ולצייר את הפיתרון בדמות המוצר/שירות שאתם מספקים ומה יקרה לאותו לקוח במידה ורכש את המוצר / השתמש בו. להכין תוכן וויזואלים מתאימים, לאתר את הקהל הרלוונטי למוצר/ או שירות שאתם מתכננים למכורו, להתחיל בבדיקות ראשוניות. איזו תמונה ואיזה תוכן עובדים טוב יותר.
בהדרכות האישיות אני מלמדת איך עושים את הפרסום הממומן נכון ואיך מגיעים לקהלי יעד מאד ספציפיים.
רוצים גם?
צרו קשר